Hírek
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Partnereink
Fizetési megoldás

Gyakori kérdések

A menüpont alatt a vásárlással kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdésekkel foglalkozunk. Javasoljuk, hogy először itt tájékozódjon a webáruházunk működésével kapcsolatban és ha kérdésére nem talál választ, akkor nézze át a hivatalos szabályzatunkat.

 

A webáruházban regisztráció nélkül is vásárolhatok?

A webáruház használatához, a vásárláshoz nincs szükség regisztrációra. A kívánt termékeket helyezze kosarába és a rendelés folyamata során megadhatja a számlázási és szállítási címét. Javasoljuk ugynakkor, hogy regisztráljon, mivel ebben az esetben a kosárba helyezett termékek akkor is tárolásra kerülnek, ha elhagyja az oldalt, vagy törli a számítógépéről a sütiket. Így hosszabb ideig is gyűjtheti a megrendelni kívánt termékeket és nncs szükség arra, hogy egy-egy termék kosárba helyezése után a rendelését is leadja.

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?

A webáruházunkban kapható körülbelül 4000 termék 95%-a raktáron van, így azt -amennyiben délután kb. 14 óráig megrendeli- másnap a futárszolgálat nagy valószínűséggel kézbesíteni fogja. Minden egyes csomagot úgy adunk fel, hogy a futárszolgálatnak legalább három alkalommal kötelesége a csomag kézbesítését megkísérelnie.

Elsősorban tartozékok között előfordulhat olyan termék, ami nincs készleten raktárunkban. Ha ilyen terméket rendel, telefonon egyeztetünk, hogy mikorra várható ennek a szállítási ideje.

Kapok értesítést a kiszállításról?

A megrendelés leadása után autómatikus e-mail visszajelzést kap a termék(ek) csomagolásáról és öszekészítéséről. A csomag futárnak történő átadása előtt a futárszolgálat (GLS) szintén e-mail értesítőt küld a csomagról, mely tartalmazza a csomagért fizetendő díjat (ha  acsomag utánvételes). A futárszolgálat a kiszállítás reggelén is küld értesítőt, melyben már a futár elérhetősége, valamint a várható kiszállítási idő is szerepel.

Tudok változtatni a kiszállítási időponton?

A futárszolgálat által küldött e-mail értesítőkben talál hivatkozást, melynek segítségével megváltoztathatja  a kiszállítási időpontot, akár más napra is átkérheti a kiszállítást. Ajánljuk, hogy ilyen esetekben telefonon egyeztessen a futárral is. A kiszállítás -amennyiben kb. délután kettő óráig leadja a rendelését- nagy valószínűséggel másnap meg fog történni. Tehát érdemes az utánvételes csomagoknál számítani arra, hogy a rendelést követő nap a futár viszi a csomagot, melyet csak a fizetés ellnében ad át.

Mi történik, ha nem tudja átvenni a kiszállítás napján a csomagot senki, vagy aznap nincs lehetőség az utánvét kiegyenlítésére?

Ilyen esetekben célszerű a kiszállítás időpontját megváltoztatni. Ha erre nincs már mód, akkor a futárnak jelezni kell, hogy a csomagra szüksége van, azt nem utasítja vissza. A futárnak három alkalommal kell megkísérelnie a kiszállítást, tehát vissza fogja vinni újra a csomagot. Ha utánvét kiegyenlítésének a hiányában nem tudja a futár átadni a csomagot, akkor kérjük a futár felé jelezze, hogy a csomagátadás meghiúsulása utánvét kifizetési probléma miatt hiúsult meg (nem utasítja vissza a csomagot) és a kiszállítás meghiúsulási okaként ezt rögzítse (gyakran előfordul. a rendelés másnapjára nem hagynak a szállítási címen pénzt az utánvét kifizetésére). Ekkor a futárnak újra meg kell kísérelnia  csomag kézbesítését.

Ha a futár felé egyértelműen jelzik, hogy a csomagot nem kívánják átvenni, akkor ő a csomagátvétel megtagadását rögzíti. Ilyen esetekben a csomag mindenképp visszaküldésre kerül a feladóhoz, azt már nem tudják átvenni akkor sem, ha később mégis szükség lenne rá.

Kinek adhatja át a futár a csomagot?

A futárszolgálat szállítási szolgáltatása szerint jogosult a csomagot bárkinek átadni (14 éves életkor felett), aki a szállítási címen tartózkodik. Fontos tehát, hogy a szállítási címen tartózkodók lehetőleg tudjanak arról, hogy csomagot rendelt, mert a futár felé ők is jogosultak a csomag átvételének a megtagadását jelezni, így azt Ön akkor sem tudja már átvenni, ha azt szeretné.

Mennyibe kerül a szállítási költség?

A szálíltási költség szállítási módonként kissé eltér. A leggyakrabban használt utánvételes, nem csomagpontra kért termékek szálíltási díja 1300 Ft. Részletes tájékoztatást a főmenű információk/szállítás menüpont alatt talál.

Hogyan fizethetem ki  a megrendelt terméket?

A megrendelés folyamán választhat fizetési módot. Ez lehet utánvételes, bankkártyás és előre fizetéssel egybekötött fizetési mód. Ha előre fizetés választ, akkor cégünk az Ön e-mail címére proforma számlát küld, emly alapján fizetheti a megrendelt termék vételárát. A fizetési módok közül az előre utalással kért megrendelés esetén nem számítunk fel díjat. Az egyéb díjtételekről az információk/fizetés menüpont alatt tájékozódhat. A leggyakoribb fizetési mód (az utánvételes rendelés) díja 250 Ft.

Mi történik, ha egyszerer több rendelést adok le?

Amennyiben megrendel valamit, majd később új rendelést ad le, úgy mi a rendeléseket mindaddig öszevonjuk, míg telephelyünkről a csomag nem kerül elszállításra. Ilyen esetekben természetesen a szállításhoz és fizetéshez kapcsolódo költségek csak egyszer kerülnek felszámításra.

Mikor állhatok el a megrendeléstől?

Az elállás részletes folyamatát a Válallási szabályzat tartalmazza. Röviden: a termék vásárlásától a megrendelést követően bármikor, de legkésőbb az áru átvételét követő 14. napig bármikor elállhat. Elállás esetén vissza kell küldenie a terméket, majd annak visszaérkezése után kerül visszatérítésre a vásárlási érték. Javasoljuk, hogy amennyiben nem biztos, hogy egy alkatrész/termék jó az Ön járművéhez, úgy előtte egyeztessen kollégáinkkal.

A korábbi rendeléseimet megtalálom valahol?

Igen, amennyiben regisztrált vásárlóként vásárol. a megrendelések iktatásra kerülnek, az egyes megrendelések státuszát és a rendelés tartalamát a profil menüpont megrendelések lapfül alatt lehet megtalálni.

Hol tudom személyesenmegvásárolni a terméket?

Üzletünk Szombathely, Györffy István utca 1 alatt atlálható.

 

 

 

 

Webáruház készítés